Smlouva

Smlouva mandátní a smlouva o dílo

 

uzavřená mezi následujícími smluvními stranami:

1. Společenství vlastníků jednotek Vřesová 685, se sídlem Vřesová 685, PSČ 181 00 Praha 8 - Trója, IČ: 264 72 473, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl S., vložka 1254, jednající předsedkyní výboru, paní Vladimírou Kabele, místopředsedkyní výboru paní Lívií Večeřovou a členem výboru panem Leošem Železným, (výpis z obchodního rejstříku pořízený z databáze na www.justice.cz je přílohou č. 1a) této smlouvy)

jako mandant, resp. objednatel na straně jedné (dále jen „Objednatel“)

a

2. LZP home, s.r.o., se sídlem VELKÁ SKÁLA 678/4, PSČ 181 00 Praha 8 – Trója, IČ: 26 48 87 44, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle C, vložce číslo 85421, jednající jednatelkou, Ladou Plavcovou, (výpis z obchodního rejstříku pořízený z databáze na www.justice.cz je přílohou č. 1b) této Smlouvy)

jako mandatář, resp. zhotovitel na straně druhé (dále jen „Zhotovitel“)

Preambule

Objednatel a Zhotovitel uzavírají tuto „Smlouvu mandátní a smlouvu o dílo“ (dále jen „Smlouva“) za účelem zabezpečení správy a nerušeného provozu bytového domu Vřesová 685, Praha 8 –Troja (dále jen „Nemovitost“), tj. jako smlouvu se správcem ve smyslu ustanovení čl. V stanov Objednatele platných ke dni uzavření této Smlouvy.

Správa pozemků ve vlastnictví Objednatele a komunikací, které se na těchto pozemcích nacházejí, je Zhotovitelem zajišťována na základě mandátní smlouvy ze dne 1.5.2002 ve znění dodatku č. 1 ze dne 1.3.2005.

Článek I. Předmět Smlouvy

1. Předmětem této Smlouvy je:

a) závazek Zhotovitele (jednajícího takto jako mandatář) ve smyslu § 566 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění (dále jen „Obchodní zákoník“) za podmínek v této Smlouvě stanovených zajistit jménem a na účet Objednatele (jednajícího takto jako mandant) správu shora specifikované Nemovitosti a závazek Objednatele zaplatit Zhotoviteli za tuto činnost úplatu podle čl. III této Smlouvy (dále jen „Úplata“).

b) závazek Zhotovitele ve smyslu § 536 a násl. Obchodního zákoníku za podmínek v této Smlouvě stanovených na svůj náklad a na své nebezpečí spravovat shora uvedenou Nemovitost a závazek Objednatele zaplatit Zhotoviteli za tuto činnost cenu podle čl. III této Smlouvy (dále jen „Cena“).

Článek II. Správa

Správou Nemovitosti dle této Smlouvy se rozumí provádění činností podle následujících bodů 1 a 2 a podle příslušných příloh této Smlouvy č. 1a),1b), 2, 3, 4, 5a), 5b), 5c), 5d).

1. Základní činnosti pro zabezpečení nezbytného provozu Nemovitosti prováděné Zhotovitelem

Zhotovitel je povinen:

a) Dohlížet na plnění povinností dodavatelů médií (tj. elektřina, voda, vytápění a ohřev vody) vyplývajících ze smluv uzavřených mezi nimi a Objednatelem. Dohlížet na správnost množství a účtovaných cen, tj. včetně provádění kontroly odpočtů na měřicích přístrojích. Zajišťovat odstraňování zjištěných nedostatků, k čemuž se Zhotoviteli uděluje plná moc.

b) Vést technickou evidenci, tj. pořizovat, aktualizovat a archivovat doklady o technickém a technologickém vybavení Nemovitosti a jeho stavu dle pokynů Objednatele.

c) Evidovat a zpracovávat statistické údaje z pořízených odečetů vodoměrů a kalorimetrů z bytových jednotek Nemovitosti dle podkladů stanovených Objednatelem.

d) Spravovat kompletní sadu klíčů ke společným prostorám Nemovitosti.

e) Provádět úkony směřující ke zpřístupnění společných prostor Nemovitosti za účelem obsluhy technického vybavení Nemovitosti, a to v provozní době Zhotovitele.

f) Účastnit se na výzvu Objednatele schůze shromáždění vlastníků jednotek v Nemovitosti (dále jen „Shromáždění“) , nejvíce však dvakrát za rok.

g) Účastnit se na vyzvání Objednatele schůze výboru Objednatele (dále jen „Výbor“) minimálně čtyřikrát za kalendářní rok. Pokud o účast Zhotovitele Objednatel v průběhu roku v četnosti čtyřikrát za kalendářní rok nepožádá, má se za to, že Zhotovitel tuto povinnost za uplynulé období kalendářního roku splnil (Objednatelem nevyžádané návštěvy nelze kumulovat na pozdější období).

h) Provádět vedení, archivování a evidenci podvojného účetnictví ve smyslu povinností účetní jednotky Objednatele vždy dle aktuálně platných právních předpisů. V roce 2005 bude nejdříve posouzen stav účetní evidence za rok 2005. Bude-li zjištěna potřeba rekonstrukce, resp. opravy účetnictví a/nebo finanční evidence za rok 2005, zavazuje se Zhotovitel k jejímu zajištění a Objednatel se zavazuje poskytnout Zhotoviteli účinnou součinnost a přiměřenou úhradu odpovídající obvyklé ceně poskytnuté služby.

i) Provádět administrativní úkony k zajištění řádného a plynulého oběhu finančních prostředků Objednatele řádným, včasným a úplným podáváním platebních příkazů formou obsluhy systému internetového bankovnictví běžného účtu Objednatele. Součástí plnění je neprodlené odeslání informace ve formě e-mailu, SMS či hlasové zprávy (dle konkrétní dispozice a pokynu Objednatele) o skutečnosti, že systém internetového bankovnictví Objednatele obsahuje pořízená data k autorizaci, a to bez odkladu vždy v průběhu plnění dle této Smlouvy s výjimkou případu, kdy je Zhotovitel za konkrétní časové období oprávněn autorizovat příslušné platby sám.

j) Evidovat a průběžně dle potřeby aktualizovat měsíční předpis záloh na náklady spojené se správou, provozem a opravami Nemovitosti (dále jen „Správa“), záloh na služby a na příspěvky do fondů Objednatele pro jednotlivé jednotky v Nemovitosti v souladu s ustanoveními této Smlouvy a dle požadavků a podkladů Výboru . Objednatel prohlašuje, že byl před podpisem této Smlouvy seznámen se Zhotovitelem používanou formou a obsahem tzv. evidenčních listů, vyúčtování služeb, přehledu celkových nákladů, s typem a principy funkce používaného programového vybavení Zhotovitele a že po dobu platnosti této Smlouvy nebude při vedení účetnictví a finanční evidence požadovat podklady zpracované jinak, než tímto způsobem. To neplatí pro průvodní dopisy a jejich přílohy, jakož i pro případ, kdy bude třeba změnit formu a/nebo obsah účetní nebo jiné evidence z důvodu dosažení souladu s obecné závaznými právními předpisy.

k) Provádět rozúčtování (rozdělení nákladů Objednatele na jednotlivé jednotky v Nemovitosti) příspěvků došlých na účet Objednatele za období kalendářního roku, a to do 31.3. následujícího kalendářního roku. Náklady spojené se Správou budou rozúčtovány podle velikosti spoluvlastnických podílů, ledaže se všichni vlastníci jednotek v Nemovitosti dohodnou (ve smyslu ustanovení § 15 odst. 1 Zákona č. 72/1994 Sb., zákon o vlastnictví bytů, v platném znění) na jiném způsobu rozúčtování. Po předložení takové dohody Zhotoviteli bude tento provádět rozúčtování v souladu s touto dohodou. Rozúčtování cen služeb, které jsou poskytovány jednotlivým vlastníkům jednotek v Nemovitosti na základě smluv uzavřených Objednatelem (dále jen „Služba“, resp. „Služby“), bude prováděno způsobem stanoveným v právních předpisech. Není-li, resp. nebude-li způsob rozúčtování cen Služeb, resp. některých Služeb stanoven právním předpisem, upozorní na to Zhotovitel Objednatele s uvedením konkrétním Služby a vyzve jej, aby mu předložil usnesení Shromáždění, z něhož bude vyplývat způsob rozúčtování cen dotčené Služby.

l) Pořídit příkazy k úhradě k vypořádání přeplatků z vyúčtování záloh poskytovaných jednotlivými vlastníky jednotek v Nemovitosti na účet Objednatele, a to prostřednictvím obsluhy internetového bankovnictví. Při plnění dle tohoto odstavce se postupuje ve smyslu ustanovení o způsobu obsluhy financí Objednatele. Platební příkazy Zhotovitel vystaví na bankovní účty vlastníků jednotlivých jednotek dle jejich vlastnoručně podepsaného písemného pokynu ve formátu potvrzeného tiskopisu.

m) Zpracovávat přehled dlužníků Objednatele za každé kalendářní čtvrtletí, a to v členění dluhů na zálohách na Služby, na příspěvcích do fondů Objednatele, na zálohách na náklady spojené se Správou Nemovitosti a nesplacených dluhů z vyúčtování za uplynulá účetní období. Tento přehled je Zhotovitel povinen doručit Objednateli vždy do 20. dne kalendářního měsíce následujícího po kalendářním čtvrtletí, za které je přehled zpracováván.

n) Informovat jednotlivé vlastníky jednotek v Nemovitosti, kteří o to požádají, o způsobu stanovení výše záloh na náklady spojené se Správou, na Služby a na fondy zřízené Objednatelem.

o) Jednou ročně za uplynulé účetní období nejpozději do 31.1. následujícího kalendářního roku převzít od Objednatele na jeho předcházející výzvu písemné protokoly o odečetech podružného měření v členění jednotlivých bytů. Jedná se o podružné měření spotřeby studené vody, teplé užitkové vody a spotřeby tepla pro vytápění, které Zhotovitel následně použije pro zpracování rozúčtování Služeb, resp. nákladů spojených se Správou. Protokoly musí být Zhotoviteli předloženy v tištěné, resp. rukou psané podobě (nikoli v elektronické podobě). Vzhled formuláře protokolu je ponechán na Objednateli, ovšem obsah údajů musí odpovídat vzorovému formuláři Zhotovitele uvedenému v příloze č. 2 této Smlouvy. Bude-li mít Zhotovitel na základě svého odborného úsudku pochybnosti o správnosti zaznamenaných hodnot, je povinen informovat o tom Objednatele již v průběhu zpracování dat tak, aby mohla být účinně vyvíjena snaha obou smluvních stran ke včasnému zjištění případné chyby či nepřesnosti. Na výzvu Objednatele zajistí pořízení protokolů o odečítání podružného měření Zhotovitel.

p) Umístit na místě k tomu Objednatelem v Nemovitosti určeném informační tabulku obsahující souhrn nejdůležitějších adres a kontaktů pro potřebu vlastníků Nemovitosti. Obsahovat musí zejména telefon na nepřetržitou havarijní službu pro případy nouze v době mimo provozní dobu Zhotovitele. Dále musí tato informační tabulka obsahovat spojení na dodavatele běžných udržovacích prací (zedník, topenář, instalatér, malíř, zámečník, apod.) s odkazem na prověřené dřívější realizace v okolí, a to pro případy, kdy nehrozí nebezpečí z prodlení v Nemovitosti.Konkrétní obsah informační tabulky bude konzultován s Objednatelem.

q) Projednávat škody na společných částech Nemovitosti s pojišťovnou a s policií ČR na MO BOHNICE (vloupání, zatečení, apod.).

r) Předběžněposoudit stav závady na elektroinstalaci společných prostor Nemovitosti, tj. nejdříve zjistit, zda se nejedná o prostý výpadek z jištění elektroinstalace, spálené vlákno žárovky či ukončení životnosti zářivky nebo starteru. Ve výše jmenovaných případech zajistí Zhotovitel v přiměřeném termínu, nejdéle však do 2 pracovních dnů, opravu sám bez potřeby zprostředkování úplatné dodávky elektoinstalačních prací třetí osobou, a to v rámci Úplaty touto Smlouvou sjednané. Objednatel hradí pouze náhradu účelně vynaložených prostředků na zakoupení materiálu u vyměněných žárovek, zářivek či starterů na základě předloženého nabývacího dokladu. Náhrada za ztrátu času spojená s nákupem materiálu a provedením takové jednoduché údržby Zhotovitelem, stejně jako náhrada výdajů za dopravu Zhotovitele jsou rovněž zahrnuty ve sjednané Úplatě dle této Smlouvy. U prostého zapnutí vypnutých funkčních jističů žádné náklady na materiál nevznikají.

s) V přiměřené lhůtě , nejdéle však do 2 pracovních dnů, zprostředkovat kvalitní opravy a odstranění drobných výpadků elektroinstalace v případě, že se nejedná o závadu jmenovanou v první větě předchozího odstavce. Za tímto účelem se Zhotovitel zmocňuje, aby jménem a na účet Objednatle uzavíral smlouvy s třetími osobami s tím, že Objednateli může podle takových smluv vzniknout závazek k peněžitému plnění v celkové výši maximálně 5000,- Kč za měsíc.

t) Zprostředkovávat průběžně drobnou údržbu a opravy ve společných prostorách v Nemovitosti v oborech zámečnictví, sklenářství, zednictví, topenářství, instalatérství, malířství, lakýrnictví, klempířství a pokrývačství vč. jiné podobné drobné údržby. Za tímto účelem se Zhotovitel zmocňuje, aby jménem a na účet Objednatele uzavíral smlouvy s třetími osobami s tím, že Objednateli může podle takových smluv vzniknout závazek k peněžitému plnění v celkové výši maximálně 5000,- Kč za měsíc.

u) Zprostředkovat předepsané revize zařízení ve společných prostorách (tj. revize elektrických zařízení včetně revize hromosvodů a požárního zabezpečení s výjimkou zařízení domovního zdroje tepla) včetně zajištění odstranění zjištěných technických závad. Za tímto účelem se Zhotovitel zmocňuje, aby jménem a na účet Objednatele uzavíral smlouvy s třetími osobami s tím, že Objednateli může podle takových smluv vzniknout závazek k peněžitému plnění v celkové výši maximálně 5000,- Kč za měsíc.

v) Zprostředkovávat servis a prohlídky garážových vrat pro zajištění jejich nepřetržitého funkčního provozu, a to dle pokynů výrobce a v jím uvedeném intervalu.

w) Provádět roční kontroly technického stavu společných prostor Nemovitosti s výjimkou prostor a technologie výměníku. O provedené prohlídce musí být pořízen písemný zápis s uvedením zjištěných závad, který bude odeslán Objednateli.

x) Předkládat jednou ročně prvnímu Shromáždění, které se bude konat po 31.3. daného kalendářního roku, zprávu o své činnosti. Tato zpráva musí mimo jiné obsahovat zprávu o finančním hospodaření Objednatele, o stavu finančních prostředků každého vlastníka jednotky a o stavu společných částí Nemovitosti, jakož i o jiných významných skutečnostech. Zprávu zpracuje Zhotovitel písemně a předá ji ve vytištěné a v elektronické podobě Výboru do 31.3. příslušného kalendářního roku. Výbor zajistí včasné pozvání Zhotovitele na nejbližší Shromáždění, kde Zhotovitel podle rozhodnutí Shromáždění přednese předmětnou zprávu celou nebo pouze její nejdůležitější body.

y) Připravovat ke schválení Shromážděním návrhy výše příspěvků na Správu a výše záloh na úhradu za Služby, návrhy na rozúčtování cen Služeb a návrhy výše příspěvků do fondů zřízených Objednatelem, popř. návrhy na zřízení účelových fondů Objednatelem.

2. Úklid společných částí domu a mytí společných garážových stání Zhotovitelem

Zhotovitel je povinen spravovat Nemovitost dle tohoto bodu osobně na vlastní účet a nebezpečí. Konkrétně bude Zhotovitel provádět:

a) 1x týdně běžný úklid společných částí Nemovitosti s výjimkou těch společných částí, které jsou uvedeny níže v bodě 2. písm. b). Tento běžný úklid zahrnuje metení a stírání podlah, očištění zábradlí a mytí skel vstupních dveří včetně čištění prostoru před vstupními dveřmi do Nemovitosti až k veřejnému chodníku, setření vodorovných hran a ploch od prachu (hydranty, poštovní schránky atp.) vlhkým mopem. Průběžně bude speciálním nožem prováděno seřezávání nežádoucí inzerce na samolepicích etiketách z plochy skla vstupních dveří a likvidace pohozené či odložené nevyžádané inzerce – letáků. Při běžném týdenním úklidu se rovněž provede běžné zametení garáží od navátých papírů a listí – tj. hrubých nečistot mimo písku, vody a ledu v zimním období (písek, led a voda spadá do kategorie mytí garáží). Okna a výkladce ve společné části domu jsou umývány oboustranně 2x ročně, zpravidla před vánočními svátky a v letním období. Častější mytí oken lze zajistit na základě zvláštní objednávky Objednatele za garantované ceny Zhotovitele uvedené v příloze č.4 této Smlouvy. Termín provádění prací musí být viditelně oznámen vývěskou ve společných částech Nemovitosti.

b) strojní mytí prostoru garážových stání jednou měsíčně včetně metení a stírání chodeb ke sklepům a kočárkárny. Součástí plnění je 1x měsíčně vyčištění odpadního kanálku pod garážovými vraty, nikoliv však čistění následujícího ani jiného odpadního porubí. Termín provádění prací musí být viditelně oznámen vývěskou ve společných částech Nemovitosti. Na pokyn Objednatele může být za příplatek prováděno strojní mytí prostoru garážových stání dvakrát popř. vícekrát měsíčně (např. v případě potřeby v zimním období apod.). Zhotovitel je povinen provést mytí vozovky společné garáže Nemovitosti s použitím obyčejného prostředku (MR.PROPER apod.) a elektricky poháněného mycího stroje určeného pro tyto účely. Objednatel může dle požadavku přiobjednat za příplatek použití značkových přípravků řady NEOMAT BMR apod. určených specificky pro mytí garážových stání, či přiobjednat další mytí garáží nad rámec sjednaného paušálu.

c) Při přívalových deštích (přes splnění povinnosti při údržbě odtokového žlábku pod křídlem garážových vrat) může dojít k zatečení vody do prostoru garážových stání. Zhotovitel v tomto případě zajistí na pokyn Objednatele v přiměřeném termínu, nejpozději do 2 pracovních dnů, a v provozní době touto Smlouvou sjednané odsátí vrstvy vody z povrchu vozovky společných garážových stání za přiměřenou náhradu ztráty času a amortizace stroje. Orientační výše náhrady je uvedena v příloze č.4 při hladině do 3 mm. Při větším zaplavení se smluvní strany dohodnou na výši odměny podle skutečného stavu.

d) Objednatel může kdykoli v průběhu trvání této Smlouvy požádat o ukončení paušálního mytí garážových stání a jejich mytí objednávat jednotlivými objednávkami. Cena jednotlivého mytí se sjednává ve výši uvedené v příloze č.4 této Smlouvy. Objednatel může kdykoli v průběhu trvání této Smlouvy požádat o opětovné zahájení paušálního mytí garáží za podmínek sjednaných v této Smlouvě. Změnu režimu mytí garáží z paušálního na jednotlivé objednávky a naopak musí Objednatel sdělit Zhotoviteli minimálně měsíc předem. Při každé změně režimu na paušální mytí garáží z jednotlivého objednávání mytí se za první provedené mytí v režimu paušálního mytí účtuje cena jako za jedno samostatně objednané mytí (viz příloha č.4 této Smlouvy).

Článek III. Úplata a cena

1. Výše Úplaty a Ceny je uvedena v příloze č. 4 této Smlouvy.

2. Úplata a Cena jsou s výjimkou položek výslovně uvedených v příloze č.4 splatné formou měsíční zálohy do 15. dne příslušného měsíce, a to ve výši Úplaty a Ceny sjednané za jeden měsíc plnění. Položky výslovně uvedené v příloze č.4, které nejsou placeny formou záloh, jsou splatné na základě samostatné faktury ve smyslu obecně závazných právních předpisů. Tato Smlouva je zároveň účetním dokladem, proto zálohové faktury za stále se opakující plnění nebudou Zhotovitelem vystavovány.

3. Zhotovitel do 15.ledna následujícího roku doručí Objednateli vyúčtování záloh placených Objednatelem dle předchozího bodu 2, kde vyúčtuje přijaté zálohy na Úplatu a Cenu služeb. Toto vyúčtování musí být provedeno formou daňového dokladu – faktury. Přeplatek na zálohách je Zhotovitel povinen převést do 30.ledna roku, v němž má být provedeno vyúčtování, na účet Objednatele, z něhož Objednatel naposledy uskutečnil platbu Úplaty a Ceny, ledaže Objednatel sdělil Zhotoviteli jiné číslo účtu.

4. Úplata a Cena dle této Smlouvy bude Objednatelem placena převodem na účet Zhotovitele vedený u Komerční banky v Praze č.ú.: 27- 88 66 76 0277 / 0100.

5. Objednatel je oprávněn krátit Úplatu nebo Cenu úměrně, neplní-li Zhotovitel zcela nebo částečně svoje povinnosti.

6. Výše Úplaty a Ceny je v příloze č. 4 této Smlouvy uvedena bez daně z přidané hodnoty. Zhotovitel k účtovaným položkám připočítá daň z přidané hodnoty v aktuálně platné výši. U zálohových plateb bude připočítávána daň z přidané hodnoty ve výši platné v době poskytnutí zálohy.

Článek IV. Způsobilost

Způsobilost Zhotovitele je dána živnostenskými oprávněními na provádění živnosti „ČINNOST ÚČETNÍCH PORADCŮ,VEDENÍ ÚČETNICTVÍ, VEDENÍ DAŇOVÉ EVIDENCE“ (příloha 5a), SPRÁVA A ÚDRŽBA NEMOVITOSTÍ (příloha 5b) dále ZPROSTŘEDKOVÁNÍ SLUŽEB (příloha 5c) a nakonec SLUŽBY V OBLASTI ADMINISTRATIVNÍ SPRÁVY A SLUŽBY ORGANIZAČNĚ HOSPODÁŔSKE POVAHY U FYZICKÝCH A PRAVNICKÝCH OSOB (příloha 5d) “, vydaných Obecním živnostenským úřadem Městského úřadu Příbram, Tyršova 108, 261 19 Příbram I a Živnostenským úřadem Městského úřadu v Březnici, Náměstí 11, 262 72 Březnice.

Článek V. Povinnosti Zhotovitele

1. Zhotovitel je povinen postupovat při plnění svých povinností podle této Smlouvy s odbornou péčí, podle pokynů Objednatele, v souladu s právními předpisy platnými v České republice a v souladu se zájmy Objednatele. Zhotovitel je povinen neprodleně oznamovat Objednateli všechny okolnosti, které zjistil a které mohou mít vliv na změnu pokynů Objednatele. Za takové okolnosti se podle této Smlouvy považuje také jakákoliv změna relevantních právních předpisů.

2. Od pokynů Objednatele se může Zhotovitel odchýlit, jen je-li to naléhavě nezbytné v zájmu Objednatele a Zhotovitel nemůže včas obdržet jeho souhlas. Ani v těchto případech se však Zhotovitel nesmí od pokynů odchýlit, jestliže je to zakázáno touto Smlouvou nebo Objednatelem. V případě nejasností spojených s pokyny nebo zájmy Objednatele, je Zhotovitel povinen vyžádat si jejich upřesnění.

3. Zhotovitel je odpovědný za řádné a včasné plnění povinností dle této Smlouvy a odpovídá za výsledek. Zhotovitel není oprávněn použít k plnění povinností dle této Smlouvy třetích osob s výjimkou dílčích činností, u nichž to tato Smlouva výslovně umožňuje, a to v rozsahu stanoveném touto Smlouvou.

4. Má-li Zhotovitel podle této Smlouvy zastupovat Objednatele při uzavírání smluv s třetími osobami, je povinen předkládat tyto smlouvy i jejich změny předem ke schválení orgánu Objednatele, který je k tomu podle stanov Objednatele příslušný.

5. Zhotovitel je povinen provádět a zajišťovat služby dle této Smlouvy v provozní době v pracovní dny od 9 do 17 hod.

6. Zhotovitel je povinen umožnit přístup do Nemovitosti:

a) třetím osobám, které prokáží, že jsou ve smluvním vztahu s Objednatelem nebo s některým z vlastníků jednotek v Nemovitosti, pokud je přístup do Nemovitosti nezbytný pro plnění jejich smluvních povinností,

b) ostatním třetím osobám, o jejichž vpuštění do Nemovitosti Objednatel písemně požádal.

7. Zhotovitel je rovněž povinen oznámit Objednateli bez zbytečného odkladu skutečnosti týkající se změny svého sídla, změny osob oprávněných jednat jeho jménem, podstatné změny týkající se dotčené provozovny Zhotovitele a změny své provozní doby. Provozní doba zhotovitele se však smí odchýlit od provozní doby sjednané v bodu 5 tohoto článku pouze o 1 hodinu (tj. provozní doba může být změněna pouze takto: 10-18 hod nebo 7-16 hod).

8. Zhotovitel je povinen neprodleně informovat Objednatele o platných elektronických adresách určených k předávání písemností, případně o změnách těchto adres.

9. Mezi povinnosti Zhotovitele dle této Smlouvy nepatří zprostředkování oprav a údržby Nemovitosti třetími osobami většího rozsahu, kdy výše očekávaného závazku plynoucího z uzavření smluvního vztahu mezi touto třetí osobou a Objednatelem prostřednictvím Zhotovitele by překročila 50.000,- Kč za rok. Zhotovitel prohlašuje, že u takových závazků narůstá náročnost na administrativní zpracování zadání, vyhodnocení, uzavření smlouvy, odborné sledování průběhu plnění až po vedení stavebního deníku a pod. Zhotovitel se v rámci této Smlouvy zavazuje přednostně nabídnout zprostředkování uzavření a splnění takových závazků Objednateli, ovšem za podmínek srovnatelných s cenami pro inženýrské kanceláře.

Článek VI. Povinnosti Objednatele

1. Objednatel je povinen sdělit Zhotoviteli bez zbytečného odkladu osobu oprávněnou přejímat od něj jednotlivé práce a činnosti, včetně způsobu přebírání a převzetí. Pokud kdykoli v průběhu plnění dle této Smlouvy taková osoba není stanovena či taková osoba přestává vyvíjet účinnou součinnost se Zhotovitelem, bude veškerá komunikace probíhat s předsedou Výboru, popř. místopředsedou Výboru.

2. Objednatel je rovněž povinen informovat Zhotovitele o veškerých změnách jeho právních poměrů a předkládat Zhotoviteli všechny zápisy ze Shromáždění. Objednatel je zejména povinen oznámit Zhotoviteli bez zbytečného odkladu změny osob oprávněných jednat jménem Objednatele a změny ve způsobu jednání Objednatele.

3. Objednatel je dále povinen uhradit Zhotoviteli sjednanou odměnu v termínu sjednaném touto Smlouvou.

4. Objednatel je povinen písemně vyzvat Zhotovitele k odstranění vad plnění dle této Smlouvy. Tato výzva musí být doručena Zhotoviteli bez zbytečného odkladu tak, aby měl Zhotovitel možnost zajistit v přiměřené době účinnou nápravu.

5. Dále je Objednatele povinen oznamovat Zhotoviteli bez zbytečného odkladu změny ve vlastnictví jednotek v Nemovitosti.

6. Bez zbytečného odkladu je Objednatel rovněž povinen sjednat na jméno Zhotovitele pro účely plnění dle této Smlouvy internetový bankovní styk s bankovním účtem Objednatele. V případě, že kdykoli v době trvání této Smlouvy Objednatel neposkytne Zhotoviteli právo autorizovat platby vlastním jménem a na účet Objednatele, zajistí Objednatel sám vždy a bez zbytečného odkladu autorizaci plateb vzniklých splatných závazků. Za nedodržení termínů splatnosti závazků třetím osobám v tomto případě odpovídá Objednatel, ledaže mu Zhotovitel včas neposkytl příslušná data pro uskutečnění platby.

7. Objednatel bude neprodleně informovat Zhotovitele o platných elektronických adresách určených k předávání písemností, případně o změnách těchto adres.

8. Do 30.11. běžného roku musí Objednatel objednat u Zhotovitele odečety podružných měřidel, tj. bytových vodoměrů a popř. kalorimetrů, jinak se má za to, že si Objednatel toto bude za uplynulé období zajišťovat sám ve smyslu přílohy č.2 této Smlouvy.

Článek VII. Plná moc

Vyžaduje-li provádění správy Nemovitosti dle této Smlouvy uskutečnění právních úkonů jménem Objednatele, je Objednatel povinen vystavit Zhotoviteli včas písemnou plnou moc. Zhotovitel o plnou moc v takovém případě požádá Výbor nejpozději 7 dní předem. Žádost Zhotovitele o vystavení plné moci musí uvádět důvod pro vystavení plné moci.

Článek VIII. Ukončení Smlouvy

1. Tato Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.

2. Smlouva může být ukončena výpovědí a následným uplynutím výpovědní lhůty, či odstoupením od Smlouvy.

3. Výpovědní doba činí 6 měsíců a počíná běžet prvního dne kalendářního měsíce následujícího po měsíci, kdy byla výpověď doručena druhé smluvní straně.

4. Zhotovitel je povinen předat Objednateli nejpozději 10 dnů před ukončením Smlouvy všechny písemné materiály o správě Nemovitosti a o své činnosti. Ve stejné lhůtě je Zhotovitel povinen vyúčtovat peněžní prostředky přijaté od Objednatele nebo vlastníků jednotek v Nemovitosti v souvislosti s prováděním správy a předat je Objednateli. Zhotovitel je povinen předat objednateli před ukončením této Smlouvy účetní uzávěrku Objednatele včetně rozúčtování záloh poskytnutých jednotlivými vlastníky jednotek v Nemovitosti.

5. Před ukončením Smlouvy je Zhotovitel dále povinen podat Shromáždění souhrnnou zprávu o své činnosti. Tuto zprávu zpracuje Zhotovitel písemně a předá ji ve vytištěné a v elektronické podobě Výboru nejpozději 2 měsíce před uplynutím výpověďní doby a v případě odstoupení od Smlouvy nejpozději do 2 týdnů po ukončení Smlouvy. Výbor zajistí včasné pozvání Zhotovitele na Shromáždění, kde Zhotovitel podle rozhodnutí Shromáždění přednese předmětnou zprávu celou nebo pouze její nejdůležitější body. Limit počtu povinné účasti Zhotovitele na Shromáždění v ustanovení čl. II, bodu 1, písm. f) této Smlouvy se v tomto případě nepoužije.

6. Při ukončení Smlouvy je Zhotovitel povinen upozornit Objednatele na opatření potřebná k tomu, aby se zabránilo vzniku škody, která bezprostředně hrozí Objednateli, popř. vlastníkům jednotek v Nemovitosti nedokončením, příp. nezapočetím činností, k nimž je Zhotovitel dle této Smlouvy povinen. Na požádání je Zhotovitel povinen tato opatření pro Objednatele provést, za což mu náleží přiměřená odměna.

7. Veškeré plné moci udělené Objednatelem Zhotoviteli zanikají nejpozději ukončením Smlouvy.

 

Článek IX. Jednání smluvních stran

1. Zhotovitel prohlašuje, že podle platného výpisu z obchodního rejstříku jedná svým jednatelem, když jménem Zhotovitele jedná jednatel samostatně. Podepisování se provádí tak, že k napsané nebo vytištěné firmě připojí jednatel svůj vlastnoruční podpis.

2. Objednatel prohlašuje, že jeho statutárním a výkonným orgánem je Výbor, za nějž jedná navenek jeho předseda nebo Výborem písemně pověřený člen; je-li pro právní úkon zapotřebí písemná forma, je nezbytný podpis předsedy nebo místopředsedy (v nepřítomnosti předsedy) a dalšího člena Výboru.

3. Obě smluvní strany berou na vědomí výše uvedené body včetně důsledků, které tyto skutečnosti mají na plnění této Smlouvy.

 

Článek X. Závěrečná ustanovení

1. Tato Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami, přičemž na straně Objednatele je podmínkou platnosti a účinnosti této Smlouvy její schválení Shromážděním.

2. Pokud není stanoveno v této Smlouvě jinak, řídí se práva a povinnosti smluvních stran Obchodním zákoníkem a ostatními právními předpisy platnými v České republice.

3. Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu s určením po jednom stejnopise pro každou ze smluvních stran. Tuto Smlouvu lze měnit pouze oboustranně podepsanými písemnými dodatky.

 

V Praze dne :………………..

Za Společenství vlastníků jednotek Vřesová 685:

………………………………….. ……………………………………… ………………………………………

Vladimíra Kabele         MUDr. Lívia Večeřová         MVDr. Leoš Železný

předsedkyně výboru místopředsedkyně výboru člen výboru

 

Za LZP home, s.r.o.:

…………………………………..

Lada Plavcová

jednatelka



Tvorba www stránek zdarma Webnode